شاید برای شما سؤال باشد که چرا اینقدر بر بحث برندینگ تأکید داریم. در بازار رقابتی امروز در هر حوزه ای که بنگرید، شرکتها و کسب و کارهای زیادی را می بینید که از طرق مختلف و به وسیله ابزارهای گوناگون تبلیغاتی که کارت ویزیت یکی از آنهاست، سعی در ارتقای برند خود دارند. در چنین شرایطی اگر شما قصدتان از طراحی کارت ویزیت یا هر ابزار تبلیغاتی دیگری صرفاً معرفی باشد، عملاً شکست خورده اید(حتی اگر به کمک تبلیغات جذب مشتری داشته باشید). مسئله ای که امروز شرکت ها بر روی آن تمرکز کرده و حول محور آن با هم رقابت می کنند، چیزی نیست جز برندینگ. چرا که اگر شرکتی در حوزه ای خاص اول باشد، از لحاظ جذب مشتری و درآمدزایی تفاوت چشمگیری با شرکت دوم خواهد داشت. همین فاصله برای شرکت رتبه دوم با سوم نیز وجود دارد. پس طراحی کارت ویزیت خود را با این رویکرد آغاز کنید که بخواهید در بین رقبا اول باشید.